Titeln säger väl det mesta. Gör det mest för att hålla lite koll på mig själv, hur mycket jag kommer ut (såvida jag orkar skriva in nått här), vad jag lär mig och inte lär mig. Sommaren ´05 så blir det tyvärr inte mycket, eftersom att jag kommer att tillbringa hela juni till början av semptember ombordpå nått fartyg någonstans.

11 April 2005

Hua. Kallt.

Fiskebäck idag.
Finns inte så mycket att säga. Det var förmodligen det byigaste jag har upplevt. Från att vara duktigt överriggad med 6.6 till nästan vindstilla och tillbaka på överriggad. Allt på några minuter.
Fick i alla fall planat litgrann och försökte mig på en gipp, dock utan vidare lyckat resultat. :)
Märkte dessutom att det var ganska kallt i vattnet när man måste ligga och simma omkring i det.
Det var bättre förra måndagen i Torkels, där man kan stå när man ramlar i, så det får bli långgrunda ställen tills vattentempen kommer upp lite.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home