Titeln säger väl det mesta. Gör det mest för att hålla lite koll på mig själv, hur mycket jag kommer ut (såvida jag orkar skriva in nått här), vad jag lär mig och inte lär mig. Sommaren ´05 så blir det tyvärr inte mycket, eftersom att jag kommer att tillbringa hela juni till början av semptember ombordpå nått fartyg någonstans.

04 April 2005

Premiär!

Så var det gjort!
Pontus (kite-snubbe/klasskamrat) lurade på nått sätt med mig ner till Torkelstorp idag.
Jag var lite misstänksam redan innan vi åkte, men jag fick låna ett 8.3 så hoppet fanns där i alla fall.
Jag klev väl i runt 18:15-18:30 men det blåste tyvärr inte tillräckligt. Kite-killarna hade det skôjj, men jag fick nöja mig mied ett par taskiga halv-planingar. Dock lyckades jag göra en heli-tack med 8.3:an.

Så surfet idag var väl egentligen det vidrigaste av surf... så nära planing man kan komma utan att plana. Hua.
Men imorgon, då jävlar!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home